Veelgestelde vragen

Waarom zie ik mijn ledenvoordeel niet?

Om je ledenvoordeel te zien moet je eerst een account aanmaken. Heb je nog geen account? Maak eenvoudig een account aan. 

Je klantenvoordeel van het ziekenfonds is pas zichtbaar als je ook herkend wordt als klant. Log daarvoor in op je account. In het overzicht van je persoonlijke gegevens kan je doorklikken naar “Mijn voordelen”. Daar zie je op welke voordelen je recht hebt, afhankelijk van het ziekenfonds waar je klant bent. Vind je daar je voordelen niet terug? Dan werd je niet herkend als klant van het ziekenfonds. 

Controleer het volgende in je persoonsgegevens:

  • Zijn je naam, voornaam en geboortedatum correct? Let er op dat je je officiële naam en geboortedatum gebruikt, anders kan ons systeem je niet herkennen als klant. 

  • Heb je aangegeven van welk ziekenfonds je klant bent?

  • Staat het volgende aangevinkt: "Ja, je kan gegevens uitwisselen ..."?

Pas deze gegevens aan indien nodig en sla je wijzigingen op. Nu moeten wij ze nog valideren. Dat kan even duren. Je zou daarna je ledenvoordeel moeten zien.  Is dat nog altijd niet het geval? Neem even contact op met onze medewerkers, zij helpen je graag verder.  

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum) wijzigen? 

Je kunt je gegevens wijzigen in je accountoverzicht. Klik rechts bovenaan op je naam en ga naar “Gegevens wijzigen”.